Společnost Google nabízí právě tyhle možnosti ve formě placené reklamy Google AdSense, která je zprostředkovaná společností google a o provize se dělí jak majitel stránky, tak i společnost. Většinou to bývá tak, že klíčové slovo je ve formě odkazu a když na něj někdo klikne, tak se dostane na konkrétní stránky majitele reklamy, kdy bude všechno relevantní s celkovým obsahem a s celkovým tématem. Je to výhodná investice, která je skvělou volbou, jak zviditelnit vaše stránky a zvýšit návštěvnost na konkrétních stránkách.
Můžete číst nějaký článek a najednou tam bude slovo, které bude vlastně odkaz na další stránku. Když na něj kliknete, tak se celý text bude týkat právě zmiňovaného klíčového slova a tím pádem se dostanete, aniž byste si toho všimli na stránky konkrétního klienta. Celý obsah vás nějak poučí o významu klíčového slova. Ani nepostřehnete, že tohle je právě reklama tak velké společnosti, jako je google. Udělejte si tento názor co nejrychleji.
Kontextová reklama
Nejlepší na tom je, že klient, který bude číst třeba článek nebo nějaké texty, tak bude mít zájem o konkrétní věci se dozvědět více a vlastně skrz odkaze se prokliká až na vaši stránku a vy se tak vlastně dostanete konkrétně do cílové skupiny lidí, kteří se o tohle problematiku, služby, produkty zajímají, takže to je bez nějakých pochyb a uvidíte, jak to bude fungovat. Je to jeden z nekonkrétnějších a nejrelevantnějších reklamních textů, které jsou vysoce využívány a jsou velmi produktivní a cílené. Je to příjem jak pro stran společnosti, tak i pro toho majitele takových stránek, na kterých se právě reklama bude nacházet, takže společnost vlastně má partnera, který mu pomůže a za reklamu zaplatí člověk, který bude chtít využít právě sílu klíčových slov jako odkazů na svoje stránky. Určitě to stojí minimálně za vyzkušení.