Pokud si má zákazník udělat obrázek o tom, jak dané zboží vypadá, rozhodně by mu k tomu mohly pomoci produktové fotografie. Je mnoho lidí, kteří si nikdy nezakoupí produkt, který má sice popis, ale nemá obrázek. Mnohým lidem velmi záleží na tom, aby již dopředu věděli, jak něco takového vypadá. Není to pouze u oblečení, ale také u léků či potravin. Mnoho lidí potřebuje vidět, jak například vypadá obal nebo jak to vypadá, pokud se dané zboží otevře. Už jen z toho důvodu, pokud vy sami něco prodáváte pomocí internetu, byste měli u všeho mít fotografie, pokud byste chtěli, aby se dané věci co nejvíce prodaly.
Produktové fotografie mohou ovlivnit mnoho budoucích zákazníků. Sami můžete vyzkoušet pokus na dvou produktech. U jednoho produktu nechte pouze popis a u druhého kromě popisu přidejte co nejvíce fotografií jen bude možné. Následně se nechejte překvapit tím, kolik lidí si objedná produkt, kde jsou fotografie a kolik ten produkt, kde fotografie nejsou. Sami uvidíte, že bez fotografií se bude prodávat velmi těžko. Je dobré na něco takového myslet, pokud chcete prodat co nejvíce produktů, které nabízíte. Mějte i vy radost z toho, že jste prodali mnoho skvělých produktů a to jen díky tomu, že jste dodali více fotografií do inzerátu.
Je ale ještě jedna věc, kterou je dobré zvážit. Je pěkné, že jste schopni dodat fotografie, které jsou například foceny na bílém pozadí nebo na nějaké modelce, ale lidé nejvíce ocení, pokud kromě toho také uvidí, jak něco takového vypadá na běžné ženě nebo mimo bílé plátno. Pokud byste tedy k danému inzerátu umístili jak profesionálně nafocené fotografie, tak i ty které profesionálně nafoceny nejsou, věřte, že to lidé velmi ocení. Mnoho lidí ví, že to, že něco takového sluší modelce, nemusí běžné ženě slušet. Mnoho obchodů si něco takového neuvědomuje a bylo by potřeba to změnit. Promyslete vaše inzeráty a dodejte k nim případně vše potřebné. Uvidíte, že prodeje najednou vzrostou.